Hei, eg driftar VinProduksjon.no og er Admin på forumet. Det er berre å kontakte meg om de har spørsmål. Målet vårt med dette forumet er å skape eit levande forum for alle som er interesserte i VinProduksjon i Noreg.
Hei! Vi har kjøpt "letsdeal" for vingård tur og smaking. Det følger med Pennesi Winemaker Club, men har ikke fått noen bekreftelse på medlemsskapet. Får vi det?
Hei! For et utrolig kult konsept! Elsker vin og italiensk vinkultur, dette var jo et fantastisk konsept. Kjøpte akkurat en batch druer og gleder meg veldig til å følge produksjonen digitalt. Tommel opp for en av årets beste nyheter for min del! Spm: Når man skal følge prosessen, legges det ut som videoer man kan se her inne? Kan man stille spørsmål til prosessen her inne?
Hei! Vi har kjøpt "letsdeal" for vingård tur og smaking. Det følger med Pennesi Winemaker Club, men har ikke fått noen bekreftelse på medlemsskapet. Får vi det?
Dette ser jeg fram til. Vi er opptatt av god mat og gode viner. Ser virkelig fram til hva dette fører til :-) Druer er betalt !!
Detta ska bli otroligt spännande.
fantastiskt att få lite Italien-känsla hem till Norg. ser med spänning fram emot att följa produktionen. Ewa
Supert! Vi gleder oss til å følge dette! :-) Masse lykke til med produksjonen!
Hei! For et utrolig kult konsept! Elsker vin og italiensk vinkultur, dette var jo et fantastisk konsept. Kjøpte akkurat en batch druer og gleder meg veldig til å følge produksjonen digitalt. Tommel opp for en av årets beste nyheter for min del! Spm: Når man skal følge prosessen, legges det ut som videoer man kan se her inne? Kan man stille spørsmål til prosessen her inne?
Hilsen spent medlem:))